Home » , » Lintas Lansung Dari Umah No.11A Lintas Lansung Dari Umah No.11A 9:30 PM

Assalamualaikum...

Waaaaa giler lama tak hapdet belog..bizi giler beb...macam2 jadi since last time i updated this blog.. antaranya...jengjengjeng...my 32th bday...yg tu nanti la aku update...la ni ade yg lebih sesited daritu...hehehehe...guys...finally after 2 years of waiting...WE ARE OFFICIALLY MOVED IN on 28 JULY 2011. Few days before puasa..mmg target nak puasa kat umah baru. Yang sedikit terkilan aku tak boleh nak cuti sepanjang perpindahan tu. Yelah, aku nak jugak tolong2..maklom la umah sendiri. hehehehe...nasib baik ada adik2 aku..ijam, bobot, amir, apis, ina..kak yaya pun sgt2 membantu.. apa yang boleh aku katakan..aku sgt2 bersyukur akhirnya aku dapat duduk rumah sendiri. ade jugakharta untuk anak aku, walaupun x sebesar mana..hehehehe..so..ni antara snap shoot yg sempat aku amek nak tunjuk kat korg gambaran umah aku..hehehe...house warming insyallah aku buat skali ngan open house raya..nanti sudi2 la datang ye...

Tempat lepak....

Lepak kat kerusi panjang nih best wooooo

Dinding tu ekceli tangga..

Ruang tamu...

Bilik yg ade sliding door tu opis incik suami

nengok tibi kini tenang..hehehehe

Dapur..kak yaya in da house

Apadaaaa gambar bilik air pun nak tunjuk?????

 Gambar2 cuma kat living hall ngan dapo je...sbb ambik gambar masa malam..hehehehe..lagikpun porch blm siap sepenuhnya...belum pasang pable wash. insyallah in 2 weeks time, skali ngan auto gate....okeh bebeh..nanti kalau sempat aku update citer pasal beday aku, ngan citer masa aku balik kampung aritu..yang dah 4 tahun aku tak balik...huhuhu...till then...assalamualaikum sygggggg...




7 comments:

IeyZa AzmIEy said...

waaaa anteknyer umah dia, beso lah... jeles jeles!!

MaMa NaDHiRa said...

mana ada besar ieza...sekangkang monyet je...hehehehe

ieYza aZmiEy said...

dapor aje dah buleh buat men badminton, xbeso apenyer...

Anonymous said...

ble la nk dpt umah beso cenggini kn..hukhukhuk..

-zana-

MaMa NaDHiRa said...

mane ade beso zana..biasa je..hehehe..nnt akak buat open house dtg tau tau tau!!!!

Anonymous said...

okeh bebeh..msk byk2 tau kak..sy nk raso lauk org nogori..eceh..

-zana-

wisata bakti alam said...


kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
semoga bisa jadi semangat
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...