Home » » Bye2 Seremban..Jumaat Depan Berjumpa Lagik!! Bye2 Seremban..Jumaat Depan Berjumpa Lagik!! 7:48 PM

10 hari bercuti malasnye rase nak keje..hehehe..nilah dia manusia kan. dah bagi betis nak peha pulak. ni baru je lepas berkemas barang2 nak balik mlm kang. adus menyampah betul la nak balik. what to do, my life is over there. cukup2 la bercuti tu tuan tanah oii..oklah tu dpt spend time ngan incik suami n family. rasanye sejak kawin nilah paling lama incik suami bercuti. best sgt. 3 kali bbq ngan family terchenta. Esok kembali la meredah jem kat Faderal Highway tu.MENYAMPAHHHHHH!!!!!kenapalah aku selalu dpt keje tempat bapak segalaa jem? adusss..takpe2 dugaan utk sesuap nasik (poyo giler!!)

Sedih pun ade gak nak balik nih. yelah family aku ni mmg kecik, so bila dpt spend time sesama nih mmg aku value sgt2 lah. Kebetulan ayah mak ngan ijam pun cuti gak. So everywhere we go, we go together. sangat2 bahagia..hehehe..cuti kali ni mmg mengajar aku sesuatu..iaitu aku cuma ada SORANG je ADIK..dialah ADIK aku DUNIA Akhirat. walau mcmana aku sayang kat org lain n tried to treat them as my siblings, ANYTIME they can WALK AWAY and left me behind.. adik aku je yg tetap bersama aku, walau mcm2 yg kami dah lalui..to MY ADIK, i love u SOOOOOOO MUCH.Thanks for being my little brother. Aku happy sangat masa ko stay ngan aku bulan pose aritu..teringat masa dulu2 kita ddk sesama kat shah alam masa ko still study. Ko, aku, incik suami ngan amir..best sgt2 masa tu..aku mmg tak reti sgt nak show sayang kat ko, aku harap ko pepaham sendirik la yek..halamak tersentimental plk..sowi ye incik adik, entry kali nih banyak plk citer psl ko..hehehe..

Baby baru bangun tido..ngamuk2 plk tu..mcm tau2 je nak balik mlm nih..masalah gak tu, dh 11 mlm dia tido ngan nenek dia..adusss harap2 mood dia baik la mlm kang. Ingat nak gerak lewat2 sikit. kalo buleh biar baby tido dulu..angkat terus masuk kete..taklah masalah sangat..tupun kalo dia nak tido..hehehe..harap2 highway LEKAS tak jem mlm nih..kalo tak LEKAS jadik LEWAT la jawabnye!!!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...