Home » » Baby's First Football Training Baby's First Football Training 11:22 AM

Selamat Pagi Chenta...hikhikhik (segmen gediks di pagi hari...) ..Alaaa bg can la aku melepaskan lelah..lelah??? hehehe..semlm aku telah "disenamkan" oleh baby kat padang Dataran Shah Alam 2. Semlm mmg sgt2 penat..okeh first thing first...semlm aku gerak dr opis 1 hour late sebab ujan lebat giler kat KL..incik suami ngan apis gerak dari Ampang pun dh pukul 5pm..KL-PJ tu standard la kok ujan panas renyai2 pun jem mengalahkan banjir besar. Ni kan pulak mmg ujan lebat..so aku pasrah je la menunggu..lagi sian kat apis yg kena drive dlm jem tu..seb baik ade BIJA yg setia menemani...hehehe...i lap u BIJA..gitu gini dlm pkl 7.30pm baru sampai umah T_T . Ijam pun ade kat umah..seronok betul semalam makan reramai..lauk simple je pun...tapi sebab makan reramai ngan penangan ikan pekasam peberet kami seklorga maka habis la nasik seperiuk...i loikeeee...lepas makan, aktivi menyembang bermula...ghupanye diorg para jejantanz nak pi training futsal mlm tu. Amir ajak baby..yg si kenit tu ape lagik terus bongkar baju carik jersi Arsenal dia lepas nampak "ia" dia pakai baju Arsenal..Aku maleh sebenornye..tapi xsampai ati nengok baby beria2 nak gi, maka aku korbankan slot TRILOGI CINTA aku ...huhuhu

Posing dulu...ARSENAL die hard fan...


Baby yang tak penah dapat pegi padang tu terus tak buang masa..terkedek2 berlari mencicit..pusing sana sini..pastu sibuk mengacau org passing bola..dia pun nak sepak gak bola tu..2-3 kali gak la jatuh, tapi biasa la, kot dah baby namanye musti la kaber macho..selmba je bangun, then larik balik..aku yg pitam mengejar dia. sampai skrg sengal2 lagik badan nih..mau terkejut lemak2 ternakan aku nih semalam..hehehe.. tapi mmg sangat seronok sekali sekala beriadah mcmni..semlm full korum lak tu..juz bobot dah balik lumut...kot tak..mmg 1 BIG HAPPY FAMILY OUTING la semlm..baby paling happy..dia mmg manja ngan pakcik2 dia tuh. Sekali sekali berkumpul camni mmg dia la yg jadik hero..Kitorg balik pkl 10.30pm lps sume dh pancit..aku rasa ijam sorg je kot tak pancit sbb dia training seminggu 3 kali utk Jabatan Peguam Negara tuh. Amir ngan Incik Suami haremmmmm...balik keje pun dah malam..lepas makan zzzzzzz...so lilitan perut pun makin besar la..wakakaka!!! apis tu pun buleh la tahan...ade gakla main futsal sekali sekala bila balik kg..diorg plan nak training seminggu 2 kali. Aku pun nak pollow la..bawak baby..walaupun penat, tapi BEST!!!! Ni antara gambo yg aku sempat snap..sowi kuali tak bape bagus..tempat tu terang ekseli tapi mamat2 nih goma main kat tempat yg kurang cahaya..low profile la kununnnnn agaknye...hehehe...so layannnnn

Tergolek kali pertama...hikhikhik




Pecut....
Baby nak bolaaaa!!!!


Baby sepak bola, "ia" tangkap tauuuu!!

Jap2...amek feel dulu...

Sepakkkkkk!!!!!

Sambung lari lagik

Nak buat kacau kat tempat org training

"Bagi la baby pulak cepak ball tu, ia nih kecoh laaaa"

Tak penat ke baby??muleh senyuk lagik nih....

Okeh ia, pass kat baby jgn bagi papa (papa baju putih tu)

Pakcik paih tak payahhhhh


So tu la aktivi kami semlm yg membuatkan aku terus "pengsan" sampai pagi...cuba tengok cara baby pecut dlm gambar tu...mmg tak terkejar dek hambe nih...hehehe

Imam Al-Ghazali berkata: "Anak adalah amanah atas ibu bapa, jika dia terbiasa dengan benda yang baik, dia akan membesar dalam kebaikan dan biasa dengannya. Dan jika dibesarkan dalam suasana yang tidak baik dan maka menderitalah dia dan binasa."

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...