Home » » Makhluk Paling Kelakar Makhluk Paling Kelakar 1:24 AM

 

gambar hiasan



Salam tengah malam (buleh ke greet camni? blasahhh)...aku sebenanya memang malas nak update belog arini..agak penat disitu...hehehe..ingat nak berbaring-baring je malam nih. petang tadi niat nak tido tak kesampaian sebab baby kejutkan..dia nak beli kasut jogging..pastu terus gi spital melawat mak amir..masuk spital sbb heart problem...not really a heart attack, tp tirod dia tu affect kat jantung. tadi masa kitorg datang nampak mak dia ok sikit..semalam kena pakai oksigen..hopefully mak amir cepat sembuh...aminnnn.

Okeh,ekceli yang buat tangan aku gatal nak hapdet belog nih sbb "seorg umat" nih..lawak dowh dia nih. Ade ke dah pinjam duit orang pastu bila kita update status sendirik perasan yang kita mintak duit kita kat dia. tulah manusia nih kan. takut dengan bayang-bayang sendirik. aku update status secara umum..ye la sapa yg tak berhutang kan? aku nih pun bape banyak utang kat bank? utang loan kete, utang loan umah,utang credit card segala..yang ko perasan tu pehal??tapi elok gak la ko perasan tu..maknaya niat nak bayo tu ade la kan? yang tak sedap tu siap counter attack koooo...kira dah cukup grand kot dapat cakap omputih, cakap france, cakap spanyol segala...cakap zimbabwe taknak terai ke beb? by the way, ur english is sooooo high class sampai aku payah nak paham..so maap la ye kalo aku lambat sikit pick up..aku kan bodoh, pastu GEMUK, pastu easy to feel (easy to feel???ayat hape tuh????? oooo agaknye ko nak cakap cepat terasa kottt??).

Okeh..pade manusia tu..memandangkan ko perasan sendiri aku mintang UTANG kat ko...elok la tuh..sila la bayar ye.aku maleh la nak sebut2 pasal utang nih sume sebenarnye. kot aku nak mintak lama dh aku jumpa ko then tunjuk segala transfer statement tu...tapi laki aku pesan biarlah...tapi aku biar mcm2 pulak ko kata ye? kata aku plk punca segala masalah ko?pehal ko? gilo ko?ko sendiri yg carik pasal..aku pulak yg jd sasaran. elok2 aku nak halalkan sekarang aku nak setiap sen duit aku tu balik..so kali ni status ni mmg aku tujukan untuk ko :SILA BAYAR HUTANG ANDA

.: Berhati-hatilah dalam berutang, sesungguhnya berutang itu suatu kesedihan pada malam hari dan kerendahan diri (kehinaan) pada siang hari (HR. Baihaqi) :.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...