Home » » Sepanjang Jalan Kenangan Sepanjang Jalan Kenangan 1:46 AM

elo eberibodi..ceh tajuk takleh blah kan...hehehe..ekceli tu tema reunion skolah aku last saturday. Sampai sekarang terasa lagik kemeriahan nye..maklom la kannnn dah 15 years tak jmp..dulu besar jari kelingking skarang dah besar ibu jarik (termasuk la aku tu  T_T). tak kisahlah....janji dapat jumpa member2 lama..and yang paling best our freind ; Diosdados Rafols Jr. a.k.a. John (betoi ka aku eja nama kau nih john??? belasah laaaa) sanggup datang from Manila..walaupun ternyata dengan jelas tanpa dapat disangkal bahawasanya dia la yang paling banyak pedajal aku malam tuh tapi takpeeeee john...sebab kau jarang balik sini aku bagi can johnnnn...kot orang lain dah lama mandi sirap tau.hehehe...

Aku pegi dengan Irene and Ida..memula nak gi ngan pamily aku, kengkonon nak check in la kat sana..skali tgk memasing ada program..aku rasa mcm membazir plk nak check in just for a few hours kan. so after 4 years (esok wedding eniberseri aku ulosss) ni la pes taim aku "bujang"...ngehngehngeh...sudah lepas itu kandang la beb..hehehe..takpelah bukan tetiap ari ye dak..tak puas rasa menyembang ngan depa2 nih sume..klakar bila citer2 balik kenangan masa kat skolah dulu..ade yg kena pakai sluar terbalik la, ada yg kena campak beg dari tingkat 3 la, ada yg kena angkat sumpah takmo ponteng kelas agama la (errrr sape tu ek???), kena tangkap dating la..(duda2 chenta monyet aku ade gak mlm tuh..klakor la bila ingat balik...) tapi alhamdulillah yg dtg that nite boleh dikatakan berjaya dalam hidup..ade yg keje pegawai gomen, ade yg jadik kontraktor, ade yg engineer...wah, berkerjaya juge kengkawan aku nih (sok2 senang la aku nak mintak tolong..wakakkakaka!!!)

Walaupun tak la grand mana reunion kami, but I can say it was a successful event, organized by coperative council member (sori guys, tak dpt dtg awal that day, gue takde transport ler). at least dapat kumpulkan balik member2 lama, kena la dgn tema yang dipilih..sepanjang jalan kenangan...member2 yang tak pernah bertegur taim skolah dulu boleh sembang rancak plk mlm tu..yelah mebi taim skolah dulu malu2 vavi kan...hehehe..so, thumbs up to SMSA Council Member..

As for me, aku mmg sgt happy..lupa masalah sekejap..jumpa member2 lama..kutip balik setiap kenangan dulu..mmg aku sgt2 rindu masa skolah dulu. colourful, huha huha..kot ade masalah pun stakat masalah tak siap keje ghumah atau exam dh dekat but buku tak baca lagik (aku la tuh!). Ekceli taim skolah dulu aku ade satu klik (biaselah kata bebudak skolahhhhh...jgn la gelakkkkk). kemana2 berbondong2 la satu group..sampaikan buat projek lukisan pun buat kat umah aku, hangkut canting,lilin segala..hehehe..sgt best, mak siap masak..main je lebih taim tu sampai hangus lilin utk canting projek batik kitorg. ekceli xleh bawak balik projek tu..tapi dah kata enam jahanam kan....tak rock la dengar ckp cikgu..(sbb tu la ko lukisan dapat C6 je tau tak makcik oiii!!!)

Malam tu aku sampai rumah pkl 2 am (gilo apo???)..hehehe..kata numpang kete org, nasib baik ida sudi angkut aku, kot tak mmg selamat jalan je la reunion. ingat nak tumpang sohai; buleh lak keta dia langgar vavi, eh silap vavi langgar kete dia..hehehe..lepas antar john kat umah uncle dia, diorg antar aku balik umah..kalo ikot ati memang nak "belayar" trus, tapi memikirkan badan panas akibat makan kambing secara berlebihan (sapa suh diorg buat menu peberet aku tuh!!) maka aku pon mandilah dua tiga gayung buat amek syarat..pastu trus aku "hanyut" sampai ke pagi...

So, sile la layan gambar2 yang sempat aku cilok dari FB kengkawan yg bawak kamera mlm tuh..jengjengjeng....

Towel...door gift

Buku cenderahati (ade no tepon kengkawan lama nih)

kotak door gift

wan, irene, john,sape ntah, pezal

jejaka idaman malaya (uwekkkkk)

member2 yang hadir

tengkiu mr presiden, kasik i adiah..awwwww...hehehe

penyanyi jemputan yang tetiba dah ilang seblm makan

john..dah selamat touch down kat manila tghari tadi

becok aku mmg takleh ilang..adehhhh

mcmnih punye gambar pun ade ke???


CERIA!!!

memalu kununnnn

sibuk mengusha sape2 yg dtg..

sabar menunggu..saje amek meje sebelah buffet table.muahahaha

taim nih presiden tgh berucap...(boring ke makcik?hehehe)

nyummy!!!

jgn memain..sambal belacan, cencaluk pun ade tauuuu

sesi beramah mesra

labib jual minyak kat masyati

borak lagik dan lagik

.:

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...