Home » » Ape-ape aje laa.. Ape-ape aje laa.. 12:50 PM

Sunyi lak ghase ari nih..meibi sbb sahabat 2 org dah g spital..sorg lagik jaga kat atas..takde aktibiti berborak2 sambil menjamu mata..hehe..depan nih ade kaunter pendaftaran utk Malam Mesra opis aku sabtu nih..aku tak taw lagik la gi ke tidak sbb ade kenduri plakk..kalo ikut ati mmg nak gi la..tapi tak best lak tak gi kenduri..belakang umah je kot..kalo kitorg buat kenduri tak penah pun makcik tu satu pamili tak dtg..tapiiiii Malam mesra nih mcm besh (read: makan sedap) ade kambing panggang, sate (OMG!!), laksa..fuhhh menggugat betull laa..takpe aku daftar je..pegi tak pegi blakang kira..lagik pun kenduri adelah tengahari, buleh je kalo nak gi sebenarnye..tapi sanggup ke incik suami drive ke PJ from Sban then patah balik ke Sban? mcm tak sanggupp je? takpe2 nnt aku try pujuk dia..hehehe..Masa aku keje private sector dulu sila la ko mimpi di siang hari nak ada Malam Mesra segala..adalaaa Annual Dinner tapi only selected officer yg invited..apekah???bukanke annual dinner tu mmg nak merapatkan hubungan sesama staff? Ontah laaa..ape konsep diorg pakai aku pun tak tau..

Semalam kan aku gebang kata amir nak belanja makan? tak jadik siottt...sekali diorg dgn bangga nye usung pancing..nak mancing okehhh..dah la nak gi mancing tu, takpelaa...bawak2 la tinggalkan duit makan utk aku, kak ana ngan baby nih..dh la kak ana tak masak sbb dengar kata amir nak belanja..hehehe..last2 aku bayo kat rider McD tuh guna duit singgit2 sejumlah RM30..hambekkk...hehehe..ekceli amir mmg nak belanja semlm..tetiba incik suami ajak gi mancing..dia tak gi pun...tukang antor je..takpe2...disebabkan kali nih tak jadik maka kaklong upgrade meal tu ye amir..akan ku pikirkan nanti yeee...hehehe

Tgh malam tadik aku dapat msg..saspen gak..sape lak nak msg2 aku tgh2 malam nih...sekali ghupenye sepupu aku msg bgtau dia dah dpt baby..Hanna Humaira..best nama dia..ingat nnt balik ni nak gi lawat si kecik tu laa..hehehe..mesti cumil tuh..3.8kg..terharu siot aku..ingat gak dia nak msg bgtau aku once baby dah lahir..baru beberapa minit je lahir baby tu..ade gak org ingat kat aku ghupe nye..hehe..alhamdulillah.

.: “Dan jika kamu menghitung nikmat Allah(yang dilimpahkan kepada kamu), tiadalah kamu akan dapat menghitungnya satu persatu; sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi Maha Mengasihani.” – Surah al-Nahl, ayat 18 :.

2 comments:

Zuran said...

cubaan mengetest komen....

MaMa NaDHiRa said...

komen menjadik, over and out...hehehehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...