Home » » Seram..... Seram..... 11:45 AM

Okeh selesai sesi melepas geram..ops bukan lepas geram okeh..more to sesi membuka minda..now masa untuk sesi mari bercerita plk (ade ke yg nak dgr?hehehe) Semlm sume kaum lelaki kat umah aku tuh pegi nengok bula kat Stadium Bukit Jalil. Incik suami gi satu kete ngan apis and pais. Amir lak satu kete ngan ijam..hehehe..kesian ijam..Ekceli dia from kelatan semlm tuh..ade kes..so flight dia puk 4.30pm..dlm 5.30pm dia sampailah LCCT..patutnye mmg takde prob la dia nak gi nengok bula yg start pkl 8pm tuh. Tapi satu kejadian "seram tak hengat" telah berlaku pade beliau.. Kad mebeng dia kena "telan" kat airport KB, pehtu dpt balik (aku tak pasti lak camni dapat balik nih) dah tu dia pun naek la flight..sampai kat LCCT dia pun nak withdraw duit la..skali takleh sbb mebeng dh disable kad dia..sian laa mamat tu..dia kata takut nak bukak wallet sbb tau ade beberapa helai je yg tinggal...hehehe..naseb baik cukup nak naik ERL ke Putrajaya. Sampai sana tunggu lak member dia amek bwk gi opis sbb dia park keta kat opis...hehehe..skali lagik naseb baik ade member dia yg blum balik taim tuh.. Finally dia sampai umah aku pkl 7.30pm..sian betul aku nengoknye.."seram" weh kalo aku kena camtuh..Sian kat dia. Sampai2 baby terus meloncat2 "ia baby balik, ia baby balik!!!...ia..ia beli ape untuk baby???" hehehe..hambek ko. Baby mmg mcmnih..tu ayat pertama akan kuar kalo sape2 balik umah..Ijam pun dengan penoh redha masuk dan mengeluarkan sepasang baju Arsenal utk baby..waaaahhhhh tengkiu2..baby terus zassss tuka baju..Untuk aku ijam beli kaftan, utk incik suami kain pelikat..tengkiu adik ku cayang..i lap u beri strong..hehehe

Diorg sume gi nengok bula kat stadium, kami yg kat umah nih nengok gak kat tibi..Chanel 831..Baby sikit punye berkobar2 tuhhh.ngan bendera dia..ngan baju Arsenal dia [erkkkk nih Piala Suzuki..ade kena mengena ngan Liga inggeris ke??blasahhhhh]. baby nih yg sebenarnya baru baik dari "angin barat daya" ptg semlm.. Puncanye sikit je..aku cakap tepon ngan kawan aku..adelah dlm 15 minit kot...baby marah sbb dia rasa aku tak layan dia..hehehe..mengamuk2 sakan la dia. pastu dtg papa dia gi menyakat rebut kerusi ngan dia. Ape lagik..amukan sekuat 5.6 pada skala Ritcher pun terjadikla..Jenuh dowh nak memujuk anak dara sorg nih..Nasib baik "ia" dia balik bawak baju Arsenal. hehehe..Memula plan nak tggu para2 penyokong tu balik, tapi kadar kemengantukkan adelah tinggi maka terbatal la hasrat suci tu..naik atas ingat nak nengok Shrek ngan baby..tengok mmg tengok...dlam mimpi laaa...heheehe..last2 aku bangun lambat pagik nih..bangun2 nengok jam dh 6.45am..owh tidakkkkkk!!!nasib baik sempat..punch tadi pkl 7.28am...sungguh ujung nyawa tuh..hehehe..tobat tak nak snooze alarm hp dah pasni..

Bergaya dengan baju Arsenal "ia" beli





Yahoooo!!! Malaysia Menang la Mama!!!!



.: “Dan Dialah Tuhan yang menjadikan malam untuk kamu sebagai pakaian dan menjadikan tidur untuk berhenti rehat serta menjadikan siang untuk keluar mencari rezeki.”(al-Furqaan ,47):.

3 comments:

Anonymous said...

haaaaaaaaaaaaaaaaa da folow da niiiiiii kuikuikui ;p

Anonymous said...

hoii cik WANA ini bukan follow cekkk oiiii!!!ni comment yang!!!!

Anonymous said...

ahhhh tak kire!!! folow la gak ni hahahahaha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...