Home » » HOBEN JANG HOBEN!!!! HOBEN JANG HOBEN!!!! 11:24 AM

Salam ari jumaat..waaaa aku sudah bebas..hehehe..induksi sudah abis.hape la aku nih kan..actually induksi tu mmg bagus utk org2 baru macam aku nih..maklumlah utk pendedahan rules and regulation. tapi biasalah adat manusia kan..mmg buhsan kalo dengar ceramah2 segala nih..wakakakaka!!!

Esok Piala Malaysia final. incik suami mcm biasa la bukan main excited sbb team dia Red Giant tuh masuk final..lawan lak ngan team Hoben Jang Hoben..hehe..haruslah aku ngan ijam, amir, apis, mak ayah tak lupe jugek baby akn sokong team jang.harap2 menang la ek..harap2 kokal la pialo tuh kek tompek kito..citer pasal bola nih aku mmg terkejut giler bila kaunter tiket mula bukak pkl 10am, pkl 12 pm dh abis.ade sikit pelik laaa...takkan 30 ribu tiket abih cepat sgt kot?dah la tiket mahal dari last year, smp RM30, yg covered pun sampai RM50...mmg mahal la..bukan sume org yg nak nengok bola tu mampu utk beli tiket semahal tu. ade yg datang dari jauh nak bagi sokongan kat team memasing.tetiba tiket lak abis..aku dengar ade tiket tambahan lagik 30,000 dijual kat bukit jalil..aku rase lagi baik kalo tiket2 tu dibahagi dua, 15 ribu kat NS, selebihnya jual kat ktan..bukan ape..aku buleh bayanglah camne sesak nye kat stadium bukit jalil tu esok kalau org nak que beli tiket. sian..

Semalam incik suami cakap kat aku dia managed to get tiket-tiket tu..but with a higher price..meaning diorg dah mark up harga tiket..incik suami beli pun RM40, instead of RM30..hmmm..quite fishy rite...camne buleh jadik macam ni? patutulah tiket abis cepat sangat..ramai yg buat meniaga..menangguk di air yg keruh..yg mampu boleh la beli, even with the marked up price..macamana plk ngan org yg tak mampu?RM30 dah cukup mahal..nak mark up lagik?member2 apis pun beli tiket yg dah marked up, at least RM5..camne la sukan kat malaysia nih nak maju?MB N.Sembilan nak letak layar besar kat Padang MPS supaya para penyokong yg x dapat tiket tu buleh la nengok reramai kat padang nun..tapi for me tak de maknanye gak..ye la kalo setakat nak nengok tv, baik ddk umah je..lagi selesa..org nak rasa suasana final kat stadium tu kan...

As for me...aku akn lepak depan tv ngan mak ayah, baby ngan kak ana mlm esok...nengok depan tv lagi best, buleh melompat, menjerit, memaki (opsssss!!!!) tanpa kawalan..rase nak baling botol pun buleh baling depan tv je..hehehe..hopefully NS menang la esok..even Zaquan tak main..huhuhu...

moh kito nyanyi ghamai2 esok yo!!!hehehe...

Lirik Lagu Hoben Jang Hoben - Lagu Pasukan Bola Sepak Negeri Sembilan
 
Dari sawah turun padang
Kini kau dah pandai nondang
Kali ini mesti monang
Bukan susah cukup sonang

Hoben jang hoben
hoben jang hoben
hoben jang hoben
hoben jang hoben

1 - 0 kocik bonar
4-1 sonyum lebar
Kalau boleh 7 - 0,
Biar dio balik tolopong lopong

Hoben jang hoben
hoben jang hoben
hoben jang hoben
hoben jang hoben

Yam Tuan sokong kito
Montoghi Bosar sokong kito
Undang luak sokong kito
Jangan buek malu muko

Hoben jang hoben
hoben jang hoben
hoben jang hoben
hoben jang hoben

Sumbek gol banyak-banyak
Bia sampai jaring kuyak
Main mesti hati-hati
Jangan masuk gol sendighi..

Hoben jang hoben
hoben jang hoben
hoben jang hoben
hoben jang hoben



 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...