Home » » Hari Sabtu... Hari Sabtu... 1:14 PM

Hari ni hari sabtu..hari nih final Piala Malaysia..hopefully everything ok la kan..tadi incik suami received call from kak mah, dia bgtau chek (his adopted father frm ktan) dtg..nak nengok bola...bia betullllll????korg tau bape umur dia?86 tahun occayyyyy!! aku yg dengar nih pun seram tau..yela kat stadium tu berpuluh ribu org..dgn panas nye..dgn air takleh bawak masuk segala..kang pape hal ssh..lagikpun mmg tiket takde..so kpd chek..nengok depan tibi je la chek ye..hehe

Semalam ari jumaat, lunch hour lame..kitorg gi amcorp mall laa..itu jela tempat nak bersosial pun..jalan punye jalan tetiba "keletup.."..pehal lak nih..rasenye bunyi tu dtg dr lutut aku..owh tidakkkkk!!!adekah ini tandenye aku sdh TUA?aadehhhh camne nih..aku baru early 30 kot...(hehehehe)..ni still sengal2 lagik kat lutut..harus kena beli anlene pasni (susu??tidak!!!!!!!!!!) ..tua sebelum masanye..wakakaka!lately aku rasa mcm tak berapa sihat la..badan pun lemah2 je..semput pun ade..hehehe..

Harini suami sahabat aku admit kat HKL..dia kena slip disk..isnin ni kena operate..hope everything will be ok..to my sahabat, if u need anything juz let me noe okeh..i'll be there fr u. 

Next week aku tak balik sban..balik ipoh..RAYA beb!!hehehe..calours of ranggoli..hehehe.ni masuk tahun ke 3 la aku merasa raya deepavali..best gak, ye lah 28 tahun raya puasa, raya haji..tetiba umur 29 thn dapat raya deepavali.selalunye aku yg excited lebey..pakai inai segala..baju punjabi  adelah wajib .selalu tgh2 malam deepavali tu diorg main mercun..yg nih aku tak berapa berkenan sgt la sbb diorg main mercun papan..alaaa mercun time cina raya tu..bunyi bapakkk bising!macam tgh perang pun ade, selalu baby mesti menangis sbb tido terganggu. penah masa baby umur 3 bulan aku bergaduh ngan org sebelah umah MIL aku sbb diorg main mercun tepi tingkap bilik. anak aku pulak tak tido sampai pagi.korg nak raya, raya je la..yg nak perang mercun segala pehal plk??

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...