Home » » Jom Cuti!!!! Jom Cuti!!!! 4:53 PM

Aluuu...adeh harini aku haus giler laa..dah slalu minum air slalu la gak pi tandas...hehehe..takpe2..buang toksin...hehehe..harini opis agak sunyi..maklum le esok raya cine..opis aku ni ramai gak cine..especially pegawai2 sains tu...pengarah2 pun ramai gak cina...even KP pun cina..so mmg sunyi la sikit arini..aku yg takde kena mengena ni pun terasa mood cuti lebey plk...maklum la esok aku satu pamili nak bercuti kat Tiara Beach resort...tak sabar uollss..hehehe..lagik pun sempena nak sambut bday ayah tersayang yg turns 61 years old this 5 feb..lebiu ayah...lambat lak ghase jam berjalan arini..buley cenggitu?hehehe...aku ni tak sabar nak balik nih..nak pi suping sesikit brg2 nak gi esok..dah berendam lelama sure la lapa kan..lagikpun regu makan aku ade yakni cik bobot..

Semlm kuar beli adiah ayah...sume kuar...aku, incik suami, baby, ijam, amir, apis, pais...fuhhh padat jadiknye kedai jam kat SACC Mall tuh...setelah dibelek2 dapat gaklah jam utk ayah...hopefully dia suka la jam tu..tak tau nak bg apa sebenarnye..kalo pompuan tu banyak gak choice sikit..yela lelaki nih aku tak bape gheti nak bg ape...kot tak wallet, jam, tak jam henpon..takpun perfume...but personally aku tak bape suka bagi perfume or shirt sbb pada aku bnd tu tak long lasting, mcm kalo perfume tu kan lelama pakai abis..baju lak something yg common sgt, tak beday pun buley je bg baju kan? hehehehe...Pada aku a gift must be something memorable..not necessary expensive, its the thought that counts..seminggu lebey gak survey adiah ayah ni..last2 aku decide nak bg jam...

baby nak arnab besha!!!!

makanan ijam sampai dulu..hehehe
amir pilih menu..

incik suami...sblm kejadian "mandi air tembikai"

gamba curik2..hehehe

baby paling happy


Last post aku janji nak hapload gambo2 masa apis bertunang kan.........so here it goes....

Pasangan pengantin tua + anakanda bersama bakal pengantin

Beso nye aku ddk seblah ina..adehhhh

Baby tak lepas paklong pipis
Baby makan cekelat hantaran (maluuuu iiiiii!!!)

Baby jadik BUAPAK...hehehe

Cekelet masih tak lepas

Baby yg masih demam time tuh
Gaya seorg mamarazi...hehehe

ayah selaku wakil pihak lelaki

hantaran dari pihak lelaki
yg kaler pink hantaran pihak pompuan

bobot

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...