Home » » Memories Sweet Memories Memories Sweet Memories 11:32 PM

Hwaaaa sgt maleh mau balek shah alam..huhuhu.. Saje gatal tgn hapdet blog sesikit smbl tggu incik suami bersiap nak balek shah alam..mengikut info terapik yg aku survey tadi sume kata jln jem giler..LEKAS pun dh x bape lekas lagik.so kitorg decided nak gerak lewat mlm sikit dgn harapan jln clear..

Cuti raya cina kali nih sgt best buat aku. Malah aku rasa dlm banyak2 vacation aku ngan family,vacation kali nih yg paling seronok. Apa lagik yg lebih best bila dpt gather ngan my BIG HAPPY FAMILY..dan sambut bday ayah sesama kat otel. Sume happy and enjoy walaupun muka memasing rentung sbb sunburn..cuma bobot je la mebi x bape nak enjoy sbb kaki dia cedera..sian dia..

Tiga hari dua malam kat Tiara Beach tu buleh la aku katakan antara masa yg paling happy buat aku..malam nih nak gerak balik shah alam dgn memori best yg aku akn ingat smp bebila..okeh la dulu for my short entry..aku nak gerak dh nih..esok kalo sempat nnt aku buat entry pasal vacation kat PD okeh bebeh..bubuye!!


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...