Home » » Pd- Part 1 Pd- Part 1 11:42 AM



Aluuuu...seperti yg dijanjikan...aku nak citer pasal vacation kat PD..(ade ke yg ak bace nih ek?aaaaahhhh pedulikkkk!!! belog haku, haku punye suka laaaa) Okeh...aku kena bahagikan citer nih pada dua sesi sbb banyak sgt nak citer nih (excited terlebey)..Kitorg gerak dari seremban around 11.30am..walaupun ekceli check in pkl 2pm..aku dah forecast dah (cheewaaah) jln masuk PD tu musti jem mengalahkan KL kalo taim2 cuti cenggini...and it was true..stuck dpn PD Marina Resort je dh dekat 45 minutes..so kitorg sampai dekat2 pkl 1pm laa..process check in sgt la ngeri..nape? uolls taw punye la ghamainye manusia check in kat situ smp kena amek nombo. aku lak kompius ni kat otel ke spital..hehehe..can u imagine aku yg dtg awal sejam tupun dapat no 5586? no yg tgh served tu 5556? gilos betul..tu bab amek no, dah dpt nombo kena tuggu lagik sbb pkl 2pm baru dia bukak kaunter utk amek kunci..adehhh sengal...

Selesai check in kitorg pun gerak ke apartment..fuhhh dapat first floor, kurang sikit marah aku kat otel ni..hehehe..berangkutlah segala brg2 dari toto sampai ke periuk belanga...kelassss tau kitorg..ddk otel tapi siap masak okeh..Baby nmpak kolam dah terjerit2 nak tuka baju swimming..adeh baby...paneh tuuuu...kang kot itam kurang lak market..tapi dia tak kira, ditariknye nenek smp org tua tu xsempat mkn..sayang cucu punya pasal, mak turun gak la..aku gantikan mak after makan..sempat la berendam dlm sejam (sesi menghitamkan kulit sudah bermula)..Few minutes later apis, pais, ina ngan bobot sampai..kami para2 jelitawan (hehehehe) namo turun mandi lagik (nnt itam uuuuu!!!)...tapi para jejantanz tu tak tggu lama...trus join ijam ngan incik suami kat kolam..

Malamnye maksu sampai ngan paksu and aboi..bersama2 dgn our dinner iaitu mee sup power!!! best wooo mee sup paksu nih..siap letak black paper..sgt berasappp dan mantop! tengkiu paksu for the mee sup. Kami dah tala dulu makan sbb para2 lelaki dah pegi expo kat Teluk Kemang..memula diorg kata nak carik durian je..tengok2 tak balik2...ghupanye melencong..aku, bobot ngan ina dendam je..harus la weh...expo tuuuuu!!!tempat terbaik suping tudung..hehehe..tapi takpe sbb depa balik dgn asam dan jeruk sepeket besau..best2..

Lepas makan hape lagik? landing time!!! sebab bilik ada 2 je..maka mak,ayah ngan baby tido sebilik...kami para2 pompuan (aku, ina, bobot ngan kak ana) tido sebilik..para jejantanz tu tido secara berjemaah depan tibi...nak tido awal kengkonon sbb esok plan nak turun mandi kolam pepagi (kurang matahari = kurang itam)..then ptg plan nak mandi laut (laut = sunburn)..mlm nak makan luar pastu celebrate bday ayah...tapiiiii...adatla kan lama tak jmp..yg jenjatanz kat luar tu nengok tibi ketewa mcm nak runtuh smp pkl bape entah..kitorg kat dlm bilik leka bergosip smp memasing terlelap sendiri...

Oklah..nanti aku sambung part 2 pulak okeh..skrg kita layan gambo dulu ye.... 


"Antu Tinggi" kat lobi





Teruk kaki bobot...sian dia


Baby sgt happy



Incik suami nampak "terang"...hehehe





Ayah potong kek ke 61 thn



Loving couple..we lebiu forever...



Apekah????



Umah urut mula beroperasi




Anak ku suda makin gelap..huhuhu



Bergurau ngan "ia"


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...