Home » » Sedih Ke?? Sedih Ke?? 3:58 PM

Lama jugak aku tak hapdet blog..kebanyakan post aku lately banyak yg aku kopi pes forwarded email, just to share with uolls..Furthermore aku tak bape nak ade mood and time nak menghapdet..[yg lebih sebenarnye adelah takde mood..ngehngehngeh]. Banyak sgt perkara yg memerlukan attention aku lately..biasalah kalo dah bekeluarga mcmni la..banyak tanggungjawab..kengkadang aku rindu gak time2 bujang dulu...tak banyak benda nak pikir..bekeluarga mmg best..ade org jaga kita..bila dah ada anak lagik la...rasa macam diri dah sempurna sbg pompuan..tapi kena ingat sume tu dtg dengan pakej TANGGUNGJAWAB..Banyak benda nak kena pikir bila dh bekeluarga nih..sometimes aku rasa otak aku nih mcm tak muat je nak isik sume masalah aku..24 jam seharitu mcm tak cukup je nak pikir solution untuk setiap masalah aku..nasib baik aku ade escapism..hehehe..kat opis la..jgn pikir ke lain okeh..zaman jahiliah tuh dah lama aku tinggalkan..dulu aku tak jahat laaaa...nakal sikiiiitttt je..hehe..hmm kat opis ni atleast aku dpt lupa kejap masalah aku..dapat borak2 ngan kengkawan..huha huha..lupa la jap..more than that, the apple of my eye iaitu NURUL AIN NADHIRA la yang buat aku lupa masalah aku..aku suke nengok dia masa dia tido..tenang je rasa..[sobsob cedih la pulak...]



tetiba je rasa nak tulis sedikit luahan hati...hehehe ..xde pape pon yang specel..cuma satu je nak cakap...
aku mmng boleh tipu orang lain..tapi aku x mmpu nak tipu diri aku sendiri..berpura2 gembira..tapi disebalik kegembiraan ada bnyak tersimpan kedukaan [hamboi dah ayat novel pulak dahhhhhh]
tapi aku x kisah sbb mungkin orang lain lebih bnyak masalah dari aku ..so apesal kita nak tnjukkan masalah kita kat orang lain kan. kalau dah boleh settle sendiri settle je lah [masalahnye buleh ke settle noks?hehehe]

kenapa kita slalu berduka ? salah satunya mungkin disebbkan kita x dapat apa yang dikejar atau dikehendaki
aku rasa semua orang pernah lalui kan? apa yang kita kejar, apa yang kita hendak hilang atau terlepas dari genggaman..cuma satu je bagi aku sedih memng sedih kengkadang.. tapi mungkin itu sudah suratan yang ditakdirkan..aku pikir banyak2 pown keadaan bukan buleh berubah kan? buat serabut otak je ..yg penting salah satu prob aku dh settle arituh dgn terbongkarnye sape PENYAMUN TARBUS yg telah merampok dengan jayanye disamping MELAGA-LAGAKAN kami..tu laaaa sepandai2 tupai melompat kan....harini aku dpt tau BELT pun dia nak sebat...adeh sgt kesian...hehehehe

tuhan menggantikan siang dengan malam kemudian mendatangkan siang pada keesokkan harinya supaya kita dapat mencipta sesuatu yang dapat menggembirakan diri kita....
percayalah dengan janji tuhan
DIA x kan datangkan ujian yang x mmpu ditanggung oleh hambanya...

4 comments:

Zuran said...

satu jer aku leh cakap..SABAR...Allah tidak akan menguji kita kalau kita tak mampu menghadapinya..walau apa pun masalah ko..aku harap ko dapat selesaikan...

MaMa NaDHiRa said...

tengkiu sahabat..ala biasalah manusia mana takde problem kan? adehhh tensionnnn...hehehe

Anonymous said...

adliza here...
sabar2

=)

MaMa NaDHiRa said...

Bija: tengkiuuuu

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...