Home » » Spring Cleaning Spring Cleaning 5:05 PM

Aluuuu jumpe lagik...hehehe..penyakit giler hapdet blog dah smpai..actually aku baru lepas habis mengemas dengan jayanye nih..harikan cuti thaipussam. aku xbalik sban sbb esok keje..dah tu ayah kan gi kelantan, mlm ni sampai shah alam, so aku tak balik la..esok baru balik sban..memandangkan aku ade umah, bebudak nih (ijam, amir, pais) pun ade, maka aku dah buat kerahan tenaga..kejam tak aku? Pais ditugaskan mengelap kipas, amir ngan ijam kemas bilik, aku lak kemas office..pueh ati aku dh settle kemas nih..barang2 yg tak pakai sgt tu aku dh sesiap packing dlm boxes..senang nak pindah nanti. Isnin last week aku cuti, yang baby tak jadi cucuk tu..konon nak mengemas..yg sempat cume kemas bilik aku je, maklom la baby bukan muleh nengok aku buat keje sikit, mesti nak "menolong"..hehehe..pastu jumaat lepas cuti lagik, baby gi cucuk..balik umah dh tghari..makan segala dah pkl 2pm..nak mengemas ape 2 jam? ptg tu dah balik sban dah..tertangguh lagik...ni aku manafaatkan cuti ni "sebaik-baiknya" tambah2 bebudak nih ade..hape lagik...hehehe..baby pun kurang mengacau.."ia" dia ada...


Tadi Tiara Beach Resort call for confirmation..alhamdulillah dapat gak bercuti ngan family sempena Bday Ayah 5hb Feb nih..kami check in 3hb check out 5hb..plan nak buat surprise utk ayah kat Tiara tu on midnight 4hb tu..hehehe...memula ingat nak gi A famosa, tapi fully booked..A'Famosa best, ddk bungalow dia tu..ada private pool lagik...buleh la nak bbq kat pool site..tapi tulakan Raya Cina ni cuti panjang,,,tourist from Singapore ramai yang dtg malaysia nih..Melaka mmg kompon la sume otel fully booked, aku kol Pemaisuri Resort ngan Ancasa pun full house gak..adehhhh nasib baik Tiara still available..Best gak actually Tiara nih..last year chinese new year pun mmg kitorg lepak sini..baby la yg paling happy..bape kali terjun kolam tu..hehe..tapi siappppp la..kadar kerentungan kulit akan bertambah sebanyak 60% peratus bila balik dari sana tu..maklom je la bahang laut kan...



Best tak Tiara nih? hehehe...
 Baby tgh tido tu..aku pown nak tido jap la..kang dia dah bangun takde can lagik...adehhh pinggang pun rasa nak patah dah nih..kang malam amir ajak pi makan luar reramai..besh nyeeeee..lame tak makan luar  nih..aritu plan nak makan luar tak jadik lak..hopefully arini jadik la..ijam ngan ayah pun ade..apis lak balik kg..mamat tu bz dah nih..maklom le minggu dpn nak sarung cincin..hehehe...Okeh la..kot aku ghajin malam kang aku hapdet lagik ye (kesan sampingan dari penyakit gila hapdet blog yg belom kebah) Bubyeeee!!!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...