Home » » Pre-Reunion Di Tahun Baru Pre-Reunion Di Tahun Baru 9:09 AM

Morning...Kejap je dh hari jumaat ek..i loikeee.. Minggu lepas actually adelah hari demam bagi pamili aku. Bermula dengan aku si pembawa virus..aku kena hari khamis..tapi alhamdulillah jumaat tu dah recover sesikit..but sadly menjangkit lak kat baby..nasib baik dia tak demam..juz selsema je..but kesian la..sbb bila selsema dia ssh nak tido ngan menyusu. Pastu baby nih cepat naik hangin (perangai sapekah itu?hehehe) kalau idung dia tersumbat dia akan slap idung dia tuh smbl berkate "jayatt la idong baby nih...jayattt"..cute lak nengok dia wat camtu...hehehe.. Kalo baby selsema selain dari obat klenet aku mandikan dia ngan daun dari pathi dia..daun nochi kot kalo tak silap nama dia..daun nih familiar to Indians sbb diorg mmg pakai daun nih buat ubat..alhamdulillah baby pun rasi ngan daun nih..2-3 kali mandi terus kering selsema dia tuh.Baby dah elok demam ayah pulak mule tak sihat..selsema dan batuk..sampai sekarang selsema tak baik lagik tuh..risau gak, dah la berulang tetiap hari sban-shah alam..ishhh tak tau la nak kata ape dah. Minggu ni ngan minggu dpn dia straight keje ptg..masuk pkl 2pm kuar pkl 10pm..cuti dibekukan sbb student dah register..ngan orentasi lagik..sian nengok ayah..tapi itu bab sensitip tuh..cakap lelebey ngajuk tu..hehehe.. Isnin pulak kak ana demam..nasib baik tak melarat..selasa tu dah recover..alhamdulillah..mmg musim demam la skrg nih..cuaca pun tak menentu..

inilah daun nochi tuh...

Last week sabtu tu aku jadik la gi pre-reunion mtg seperti yg dirancang tuh. Mak aiii after 14 years tak jumpa mmg banyak la perubahan..terutama dari segi ukur lilit pinggang okeh..hehehe..malu dowh nak datang sbnrnye..yela aku ghase aku yg paling "sihat"..hehehe..ade la beberapa org yg turned up walaupun yg bg commitment nak datang tu mcm lagik ghamai je..heheh..biasalah tu..memasing dah bekeluarga..kalo dah bekeluarga nih mmg payah sikit nak berjanji nih..aku pun naseb baik je jadik dtg ni..kalo baby tak kebah takkan la aku nak dtg kan? Ex classmate aku termasuk aku selaku bekas ketua tingkatan yg poyo ade la 3 eko..aku, irene ngan ida. Yg lelain tu campur2 la.. Ex boipren? teettttttt!!!! hehehhe..ala citer lama kot. Memasing dah beranak pinak dah..lawak pulak bila ingat2 balik..kitorg meet up kat Sremban Parade..alaaa markas pemontengan kami masa skolah dulu gak nih..ponteng tusyen jeeee...ponteng skolah nehi!! Janji nak jmp pkl 3pm...gitu gini dekat pkl 4pm gak la start..tugas aku adelah sebagai tukang telepon yg berjaya utk menjemput mereka2 dtg pada reunion yg di rancang pada 26hb feb nih..cuak gak nih nak tepon org2 yg dah berbelas thn tak bercakap and berjumpa..alaaa belasaaaahhhhh laaa...hehehe..harap2 apa yg dirancang nih jadik la..nak jugak jmp member2 lama..ape la kabar diorg agaknye..Ni gambar2 yg sempat di snap pada masa kejadian (adeeehhhh seperti dijangka pemenang pertama kategori heavyweight jatuh pade AKU)

Perbincangan baru bermula....
Sume tekun mendengar..eh pesal aku gelak lebey tuh??

Puan SU yg sgt motherly..hehehe

Incik president buat penggulungan hujah
time nih dh start lapo...hihihi
Ahli mesyuarat paling tecik....miss edora anak nizam

Apela yg aku karutkan tuh....

Serius sungguh mr president dan incik pencatit minit...hehehe

Shumell
another shumell in da house..
 .: “Sesungguhnya Allah menyukai kemesraan dan keakraban kawan lama, maka peliharalah kemesraan itu.” (Hadis riwayat ad-Dailami) :.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...