Home » » Pening Lalat Pening Lalat 2:58 PM

Aluuu..arini aku still pening lalat la,semlm smp sban from ipoh pkl 2pm..penat ddk dlm kete.hehehe..kalah org drive plk ek. Incik suami smp je smlm terus sambung g mancing ngan ijam.pkl 8pm baru balik..ishhh xpenat ke? Arini mak masak nasik ayam..nyum2 besh! Kantoi lagik diet aku..xpe2..aku dh mabuk kari ni..khamis kari ikan, jumaat kari ayam, sabtu kari kambing. Adeh badan pun dh bau kari sehhhh!!hehe..
Harini baby nampak 90% sihat..dh nak makan dh..lega sikit aku nengoknye..atleast esk aku nak gi keje xla ssh hati sgt..antibiotik dia pun tggl utk esok je. Skrg fokus aku nak bagi dia selera makan. Mcmana ek..semlm puas aku google petua tradisional. Not much info..kebanyakannya suggest bg vitamin with lysine. Dh try dh..xjalannnnn..baby luahkan balik..aku ni ghisau sbb berat badan dia maintain camtu je since last 6 months..adehh,camne ni.takut dia xdpt khasiat yg dia perlukan utk membesar. Baby skrg ssh btul nak kasik dia mkn..hopefully its juz temporary..jgn buat malu company la ye baby..mama eater takkan baby nak ketinggalan lak.muahahaha!!!

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...