Home » » Plus Minus Plus Minus 12:38 AM

Banyak gak things going around dua tiga ari nih.selain dari mangkuk2 yg tak bayar duit incik suami tu la kan. Otak aku pun tak berapa nak centre dgn emosi yg agak kaco bilau. Sampai incik suami sound aku "jgn la emo sgt".. Ye ke aku emo? Ye la kot sbb aku ni kalo emo mmg cepat la nampak. Cakap pun nada semacam je.. Kenapa aku emo? Haaaa soklan mencabar minda nih..banyak la weh..ssh nak citer satu2 kang korg muntah ijau lak bace (ade ke yg nak bace nih?perasaaaannnnn)
Senang citer makin meningkat umur, makin banyak la masalah nak kena adap. Kalo dl bujang xyah pikir byk..lps diri kire okeh la tu. Bile dh kawin kena la pikir psl somi ngan in laws..takleh buat suke ati..dh ade anak,kena pikir psl anak. Kesihatan dia,makan minum dia,keperluan dia. Dah kawin xbermakna boleh lupa keluarga plk. Mak ayah,adik beradik kena ambik kira.takkan nak lps tangan.tambah2 anak sulung macam aku. . Kat tempat keje kena pikir gak kengkawan. Tapi aku selalunya dpt release masalah aku kat tmpt keje. Kengkadang blh lupa masalah aku bila lepak ngan geng2 aku yg "masuk air" mcm aku gak tu..syukur aku dpt kengkawan yg best & environment keje yg aman (buat masa ni la)
Mlm ni baby tetiba demam plk. Esk nak balik perak..serabut kepala aku..jgn la melarat plk demam dia tu. Esok plan nak gerak pepagi..Hopefully everything ok la. Aku rasa otak aku dh tepu, takleh accept another preassure fr this week..cukup2 la tu ek. Dulu ade gak "shoulder" aku blh menempek everytime ade masalah. Skrg "shoulder" tu pun dh jauuhhhhh. Maleh aku nak pikir, takde pekdah pun. Ko ingat kat aku takpe, xingat pn xpe (walaupun semua perbuatan ko menunjukkan ko xpenah ingat kat aku)..adios..

"Allah menguji manusia tu kerana Dia sayangkan kita"

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...