Home » » Dilema Malam Deepavali Dilema Malam Deepavali 12:29 AM

Alu alu..aku dh ade kat ipoh ni.tgh layan channel vaanavil (aku xpaham tp dh xde hiburan lain,layannnn)..tadi before gerak aku g klinik bwk baby,baby demam teruk gak mlm td. Pkl 3am aku terbangun sb dia muntah,langsung aku xleh tido,ghisau suhu dia naik lagik. Kat klinik baby muntah lagik.dokter kate suhu dia agak tinggi gak. Lps g klinik terus gerak balik ipoh dlm pkl 11.30am..jln xde la sibuk sgt maybe sbb arini still hari bekerja. Baby pun monyok je dlm kete. Mata aku rabak xblh blah..smp ipoh dkt pkl 2pm. MIL dh siap msk,trus mkn la ape lagik..kari ikan tuuuu..hehe.lepak kejap terus kuar last minute shopping
Dkt 2 jam aku,incik suami ngan devi meredah little india kat ipoh tu,yg payahnye nak cari saiz aku.hwaaaaaaaa..aku masih GUMUK!!! Rasa nk lempang je bila minah2 india tu kata "takde saiz besar la kak" siap pandangan sinis tuuuu (ke aku yg perasan?) last2 jmp gak la.hehe..
Aku ni sebenarnye dh tak daya nak bukak mata,tp mcm biasalah mangkuk2 jiran kat sini tepat pkl 12am mula la bakar mercun yg secara xlangsung telah membakar perasaan aku.maunye tak,kok bakar mercun yg cantik kembang tu xpe gak la..ni mercun papan (yg mcm cina bakar ms chinese new year tu) dh mcm kat pakistan lak aku rasa.nasib baik anak aku xbangun melalak,kot tak silap2 aku "melalak" kat depan tu suh diorg benti. Tak respect org lgnsg. Bukan kaum dia je yg ddk perumahan ni. Dah tu bukan diorg kira umah org lain tu ade baby ke, ade org xsihat ke. Aku pun main gak mercun time raye,tp tak penah la aku main pkl 12am. Entahlah ssh aku nak cakap. Dah 4 kali deepavali mcmni gak yg aku adap. Janji xde umah yg terbakar dh la..happy deepavali...


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...