Home » » BTN BTN 3:53 PM

Perasaan bercampur baur nih..First happy sbb exam perkhidmatan tu dah kuar result..alhamdulillah lulus..so ade lagi satu je nak adap before boleh disahkan jawatan..aritu ISAC aku dah lulus, ni exam perkhidmatan pun lulus, induksi khusus dh pegi 2 minggu lps..tinggal induksi umum je lagi...
Okeh, part sedih lak..yg sebenarnya aku patut happy gak la...sbb aku actually dapat panggilan ke BTN..ni pun salah satu syarat gak dlm perkhidmatan awam. punya ramai org que, alhamdullilah nama aku naik cepat..jauh lak tu...Besut, terengganu..tu takpe lagik...yg buat aku sedih ni sbb tarikh yg tak bape cun...18-22 nov 2010.. raya kedua (raya haji) tuuuuu..dahlah aku buat korban tahun nih..ikutkan boleh je, tapi surau taman tu boleh nak buat korban raya kedua plk!!!

Pikir nak tinggal baby lagik satu hal..dahlah baby baru baik demam..hopefully takde pape la..sbb aku tinggal dia ngan kak ana kat umah mak..aku takpenah tinggal dia lama mcm ni..satu hari pun tak pernah..adehhh sedih nih..mcm nak menitik lak air mata taip entry kali nih..Nescaya mood aku akn swing sepanjang minggu...hwaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...