Home » » Raya Haji Ini Tahun Raya Haji Ini Tahun 3:29 PM

Selamat Raya Aji..hmmm aku rasa mcm baru je buat korban thn lepas..tetiba dah raya korban balik..yelah dh nak akhir zaman ni mmg masa terasa sgt pendek. Dalam setahun mcm2 jadik..takpelah itula namanye hidup..akan aku simpan pengalaman nih bebaik dlm lipatan idup aku, supaya aku tak silap menilai lagik..insyallah..

Hari ni hari last kot aku blh online..time nih esk entah2 aku dh sampai besut..(bape jam ek dlm bas?)..sgt2 merencatkan mood aku nak raya laaa.tadi maklang, pakcu ngan family memasing dtg beraya..penuh gak la dapur umah..pepagi tadi ayah ngan mak masak nasik minyak, kari ayam, acar timun..so jamu diorg mkn nasik minyak la tadi..sup gear box pun ada..kepala aku pun ada sikit pusing laa sbb makan sup tadik (ape kah tandanya itu???) Selalunya hari raya pertama diorg buat korban, tahun ni boleh pulak korban raya kedua, tak dapatlah aku join..takpelah diorg janji nak tunggu aku balik baru buat BBQ. Aku mmg rasa mcm tak raya langsung. Semlm takbir pun aku dah tido, mak kejutkan aku..yelah diorg smp dh dekat pkl 11.30pm..aku pulak pagi tu bangun pkl 5am..mata sangat2 rabak ditambah dengan kecelaruan fikiran menghasilkan tindak balas kimia yg dipanggil ZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!

Oklah aku pun taktau nak citer apa sebenarnya..kebas otak blm ilang lagik nih..tapi memandangkan harinih maybe last buleh update blog, aku belasah jugaklah..kang kat sana taklah gian...hehehe..tak silap aku urusetia akan amek HP mase kursus, sbb diorg taknak kitorg ilang tumpuan kot..so..jumpa lagik after 22hb okeh..doakan aku selamat pergi dan pulang, mudahkan segala urusan aku kat sana nanti..dan yg paling penting...semoga aku dapat KETENANGAN dalam kesibukkan kat sana nanti dan boleh lupakan apa yg dah terjadi..Adios...




0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...