Home » » Penyakit Malas Penyakit Malas 5:28 PM

Hari ni ujan dari pagi..kelembapan cuaca mmg selalunye buat otak aku jadi lembab gak. Hehehe.. Actually aku on the way gi carrefour nih, nak carik bebarang utk BTN..mood adelah tersangat MALAS!! Memula nak gi beli ngan incik suami, tangguh nak pegi pkl 2 pm ngan ayah, tangguh lagik..last2 pkl 4pm baru gerak. Memanglah tersangat malasnye sbb xmood nak gi BTN sebenarnye. Sbb nak kena tggl baby tu yg berat sikit, dh tu raya kedua lak, ditambah lagik dgn aktiviti2 yg disusun kat situ. Semlm baru dpt email dr Pengarah Bahagian Kopetensi, bgtau bas jabatan disediakan, kena ada kat opis 6.30am. Adehhh pkl bape plk aku kena bertolak dr sban nih?? Sgt2 tak best bila pikirkan.. Takpe2 name pun raya korban.. Makanya aku pun kira berkorban la nih demi keje aku (signifikan tak? Belasahhhh)
Banyak gak barang2 aku kena beli nih, especially baju putih ngan kain itam. Kasut sukan lagik (saye takde kasut sukan sbb saye xsuke bersukan, harap maklum)..nak carik baju putih kain itam kat mana ek? Aku ingat nak beli baju skolah je, tapi..ade ke budak skolah saiz mcm aku???..tudung itam aku dh beli dh jumaat lps. Ape lagik ek nak beli??
Lagi 3 hari aku nak pegi..lagi tambah xde mood..maleh nye!! Ayah baru je sampai from dungun semlm, kursus..bulan ni kira dua org la kena gi terengganu, aku ngan ayah!! Wakakaka!! Ayah best la, duduk otel uitm, aku ni nak ddk dlm kem..ishhh aku ni asyik mengeluh je..xbersyukur langsung..org nak kasik cepat kompem banyak bunyik lak kan? Hopefully everything will go smoothly, especially baby. Aku betul2 harap dia x carik aku sangat, maklumla aku xpenah tgl dia sejak lahir..adehhh ni yg maleh ni, emo beb!! Ok kot..mak ade. Baby kalo ade nenek mmg xkisah sgt kat aku. Esok ngan lusa aku gi keje dr sban. Berulang..rabu dh raye aji. Tahun ni alhamdulillah aku satu family dpt buat lagik korban sekor lembu. Ayah,mak,ijam,aku,incik suami,amir ngan mak su..tapi diorg sembelih raye kedua, so secara otomatik aku xdpt join..cedih..time tu aku dh ade ateh bas MOSTI dh tu..patut ke aku nyayi lagu dendang perantau time tu?? Hehehe ober nye!!!

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...